במקרים רבים ישנו נתק בין הרופא המאבחן, הממליץ על טיפול תרופתי, והצוות החינוכי העובד עם הילד בביה"ס. פגישות מעקב נעשות, במקרה הטוב, אחת למספר חודשים. לאור זאת, אין מעקב שיטתי ועקבי על השפעת הטיפול התרופתי על התלמיד והמידע שנמסר בסופו של דבר להורים ולרופא הוא חלקי ולעיתים קרובות מבוסס על אינטואיציות והתרשמויות ולא על נתונים שנאספו באופן שיטתי. מכיוון שבמקרים רבים הטיפול התרופתי ניתן רק בשעות הלימודים, קשה להורים לדעת אם הטיפול התרופתי יעיל ובאילו תנאים. כמו כן, לעיתים רחוקות נעשה מעקב שיטתי לגבי תופעות לוואי שחווה התלמיד בעקבות הטיפול התרופתי.