מאת ד"ר ארז מילר, פסיכולוג חינוכי מומחה, ראש החוג לחינוך מיוחד, המכללה האקדמית לחינוך אחוה.

תלמידים רבים בתיכון, אשר חלקם אובחנו כבר בגן או בביה"ס היסודי ואחרים רק כשהגיעו לחטיבת הביניים או לתיכון, ממשיכים להיתקל באתגרים בלימודים ובתחום החברתי גם בתיכון. משרד החינוך מורים את התמיכות השונות שתלמידים אלו מקבלים ככל שהם מתבגרים, והמורים שעובדים עימם מתקשים לתת להם מענה הולם ומקיף.

עם זאת – ישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן לסייע לתלמידים אלו. ההרצאה העוסקת בנושא זה, אשר ניתנה ב-1.4.12 עבור מורי ומדריכי העמותה לקידום החינוך בירושלים, מתארת כמה מהאפיונים של תלמידים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז בגיל ההתבגרות, ודרכים יעילות לסייע להם. בנוסף, היא כוללת מקורות נוספים לקריאה

בנוסף, רצ"ב לקויות למידה בתיכון-אתגרים ודרכי התמודדות




< חזרה לבלוג