הרשמה לאינדקס על הספה   |  כניסת מטפלים רשומים   |     על הספה בפייסבוק
אודות על הספה   |  הרשם לניוזלטר שלנו   |  צור קשר
לוגו על הספה
  • בית
  • חפש מטפל
      • טיפול אונליין
      • טיפול מוזל
      • חיפוש באינדקס
      • חיפוש מתקדם
      • קבל המלצה מהצוות שלנו
      • פיזיותרפיה
      • ריפוי בעיסוק
      • קלינאית תקשורת
      • טיפולים בהבעה ויצירה
      • מטפלים לקהילה הגאה
      • טיפול פסיכולוגי בסקייפ
      • טיפול פסיכולוגי
      • טיפול פסיכולוגי תל אביב
      • טיפול פסיכולוגי בשרון
      • טיפול פסיכולוגי בדרום
      • טיפול פסיכולוגי בחיפה
      • טיפול פסיכולוגי בצפון תל אביב
      • ...אזורים נוספים
      • טיפול פסיכולוגי לילדים
      • טיפול פסיכולוגי לילדים בשרון
      • טיפול פסיכולוגי לילדים בתל אביב
      • טיפול פסיכולוגי לילדים בירושלים
      • טיפול זוגי
      • טיפול זוגי בתל אביב
      • טיפול זוגי בשרון
      • טיפול זוגי בצפון
      • טיפול זוגי בירושלים
      • טיפול זוגי בהרצליה
      • טיפול במתבגרים
      • טיפול במתבגרים תל אביב
      • טיפול במתבגרים בשרון
      • טיפול במתבגרים בצפון
      • ...אזורים נוספים
      • הדרכת הורים
      • הדרכת הורים בתל אביב
      • הדרכת הורים בשרון
      • הדרכת הורים בצפון
      • הדרכת הורים במרכז
      • הדרכת הורים בירושלים
      • CBT
      • CBT בתל אביב
      • ...אזורים נוספים
      • טיפול מיני
      • טיפול פסיכיאטרי
  • פורומים
      • פורום קלינאית תקשורת
      • פורום התמכרויות
      • פורום הגיל השלישי
      • פורום אמהות, היריון ולידה
      • פורום גיל ההתבגרות
      • פורום ייעוץ לקהילה הגאה
      • פורום הדרכת הורים
      • פורום זוגיות , טיפול זוגי
      • פורום פסיכולוגיית ספורט
      • פורום טיפול פסיכולוגי
      • פורום דיכאון, חרדה
      • פורום קורונה
      • פורום אבחונים
      • פורום טיפול פסיכולוגי ילדים
      • פורום שירות צבאי
      • פיזיותרפיה התפתחותית
  • ערוצי תוכן
      • מידע כללי
      • מילון מונחים
      • השירות הציבורי
      • מכונים טיפוליים
      • מידע על סוגי טיפול
      • הכשרות והסמכות של מטפלים
      • כלים להורות אפקטיבית
      • הבלוגים של על הספה
      • ערוץ וידאו
      • גמילה מחיתולים
      • התפתחות מוטורית תינוקות
      • סרטוני הדרכת הורים
      • ויסות חושי
      • הכנה לכיתה א
      • הצבת גבולות וסמכות הורית
      • אכילה בררנית
      • התפתחות תינוקות - זחילה
      • מאמרים
      • גיל ההתבגרות
      • טיפול בילדים
      • כתבות בנושא דיכאון וחרדה
      • לקויות למידה
      • זוגיות ומשפחה
      • טיפול פסיכולוגי
      • איכות חיים
      • חגים ומשפחה
  • לאנשי מקצוע
    • מאגר מדריכים מקצועיים
    • מאמרים מקצועיים
    • הצטרפות לאינדקס שלנו
    • לוח לקהילה המקצועית
    • כלים ושירותים למטפלים
    • הרשמה לניוזלטר
    • פרסום מאמרים בעל הספה
    • כניסת מטפלים רשומים
  • תחומי טיפול
      • טיפול בדיכאון
      • טיפול בחרדה
      • הפרעות אכילה
      • לקויות למידה והפרעות קשב
      • נכויות ומחלות כרוניות
      • אבחונים
      • התמכרויות
      • מיינדפולנס
      • פסיכודרמה
      • התפתחות הילד
      • גיל ההתבגרות
      • בעיות משפחתיות וזוגיות
      • אבל ואובדן
      • טיפול רגשי לילדים
      • הגיל השלישי
חפש באתר  
חפש באתר  
מי אנחנו
  • אודות על הספה
  • הרשמה לאינדקס שלנו
  • צור קשר
  • כניסת מטפלים רשומים
  • בית
  • חפש מטפל
    • חיפוש באינדקס
    • טיפול פסיכולוגי
    • טיפול אונליין
    • טיפול זוגי
    • הדרכת הורים
    • טיפול במתבגרים
    • טיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT
  • פורומים
    • לפורומים של אתר על הספה
  • ערוצי תוכן
    • מאמרים
    • ערוץ וידאו
  • לאנשי מקצוע
    • כניסת מטפלים
    • הצטרפות לאינדקס שלנו
    • מאגר מדריכים מקצועיים
    • מאמרים מקצועיים
    • לוח לקהילה המקצועית
    • כלים ושירותים למטפלים
  • תחומי טיפול
    • טיפול בדיכאון
    • טיפול בחרדה
    • התפתחות הילד
    • פסיכודרמה
    • מיינדפולנס
    • לקויות למידה והפרעות קשב
    • לכל תחומי הטיפול
    • הפרעות אכילה
לוגו על הספה
  • בית
  • פורומי מומחים בעל הספה
  • פורום קלינאית תקשורת

על הספה - פורומי מומחים

פורום קלינאית תקשורת


התפתחות תקשורת, משחק ושפה, דיבור, היגוי, שטף דיבור וקול אצל ילדים

פורום קלינאית תקשורת

פורום קלינאית תקשורת מנהלת פורום תמר לבין-שרון קלינאית תקשורת מוסמכת, בוגרת החוג להפרעות בתקשורת באוניברסיטת תל אביב(.B.A). בעלת תואר שני (.M.A).בחוג לחינוך באוניברסיטת תל אביב. מומחית בהתפתחות הילד.

בעלת ניסיון עשיר באבחון וטיפול בלקויות שפה ודיבור, כולל:

עיכוב בהתפתחות השפה בגיל הרך, לקויות שפה בגיל בית ספר, מובנות דיבור נמוכה ושיבושי היגוי, צרידות ובעיות קול, בעיות בשטף הדיבור ('דיבור חטוף' וגמגום).

בעלת ניסיון טיפולי עשיר ומגוון במסגרות שונות, כגון: מכונים להתפתחות הילד, מכוני שמיעה ודיבור.

בעלת ניסיון בהדרכה של קלינאיות מתמחות וסטודנטיות.

כיום- עובדת כקלינאית תקשורת עצמאית, בעלת קליניקה פרטית ברמת גן.

הוספת שאלה לפורום
 X

ילד בן 3.5 לא מבטא את האות ר. - (חני)

בן 3.5 השלישי מבין 3 בנים מדבר יפה מובן לכולם אבל לא מצליח לבטא את האות ר. האם צריך לפנות לקלינאית או לחכות לראות עד גיל 4 אם יש שיפור? תודה רבה חני

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום חני, גיל הרכישה של הצליל ר' הוא 4 שנים. עד גיל 4 ש' ייתכן והצליל יירכש באופן טבעי, ללא צורך בטיפול. לכן, מומלץ להמתין לגיל הרכישה.


בת 7 ובן 10 חוזרים על הבהרה אחרונה במילה - (אורטל)

שלום וברכה, תודה רבה על ההזדמנות לשאול. יש לי שני ילדים שלעיתים נתקעים וחוזרים על ההבהרה האחרונה במילה למשל: חזרנו הם יאמרו ''חזרנו'' ואז שוב ''נו''. חשוב לי לציין שזה לא קורה בכל מילה, זה קורה במילה האחרונה בסוף כל משפט שני או שלישי בערך, ובמיוחד כשהם מנסים לדבר מהר ולספר סיפור או חוויה כלשהי בהתלהבות. האם נדרש טיפול כלשהו?

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום אורטל, נראה שמדובר בבעיה של חוסר שטף או גמגום. ממליצה לפנות לאבחון אצל קלינאית תקשורת המתמחה בגמגום. בהצלחה! תמר


בן 6 וחצי - (ישראל )

מדבר לא שותף ולא מגמגם מתבטא בקריאה וכן בקושי לספר אולי קשה לו לאבד נתונים או לדבר התחיל לדבר באיחור קצת אחרי 3 התחיל לדבר שותף בדקנו קריאה וקורא מצוין לקחנו לו גם ממומחה לקריאה אך הקריאה מדוייקת מהיום הראשון אך איטית הילד יוד 100% את הנלמד ???

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

ערב טוב ישראל, ראשית, הייתי ממליצה להתייעץ עם המורה של בנך לגבי הקשיים שלו, ותשאל את המורה אם היא תוכל להמליץ לו על מורה להוראה מתקנת. במקביל, לאור הקשיים שאתה מתאר בשפה ובדיבור אצל בנך, הייתי ממליצה לפנות לאבחון קלינאית תקשורת. בהצלחה! תמר לבין


ילד בן שנתיים וחצי מגמגם - (מיקה )

הבן שלי בן שנתיים וחצי בדיוק לא מצטיין בדיבור כל כך… יש לו אוצר מילים אך לא מובן כל כך לסובבים למשל דינוזאור הוא יגיד זאואר … ויש מילים שהוא ממש מובן. הוא מוציא רוק כשמנסה להגות מילים וממש מתאמץ. לאחרונה שמתי לב שהוא ממש מגמגם בחלק מהמילים. ינשוף אומר י י י ינשוף עם עיניים שממצמצות ומתאמצות. חשוב לי לציין שסבא שלו מגמגם ויש לו אחות גדולה שמדברת רגיל. אשמח להסבר איך לפענח את המצב? אני מניחה שזה שלב עדיין מוקדם אך הייתי רוצה הכוונה למה לצפות ממנו כיום. מתי צריך להדליק נורה אדומה? זה אומר שיש מצב שיישאר מגמגם לכל החיים?

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום מיקה, עקב הקושי שאת מתארת שקיים אצל בנך במובנות הדיבור, ולאור הגמגום שאת מתארת- הייתי ממליצה לפנות לאבחון וטיפול אצל קלינאית תקשורת המתמחה בגמגום בגיל הרך. מעבר לרקע המשפחתי שציינת מצד הסבא שבעצמו סובל מגמגום, גם העובדה שבנך מודע לגמגום שלו, ושאף קיימות תנועות לוואי (מצמוץ בעיניים..), אלו נורות אדומות שלא כדאי להתעלם מהן.. ממליצה לכם לא להמתין ולפנות בהקדם לעזרה מקצועית. בהצלחה תמר


בן שנתיים וחצי מתבלבל בכינויי גוף - (יעל)

שלום, קצת רקע על הבן שלי . אחרי שילדתי אותו סבלתי כשנה מדיכאון אחרי לידה, ובעקבות שהיה תינוק אינטנסיבי (ישן עליי במנשא את כל שנות היום) הייתי מותשת ובקושי היה לי כח אליו בזמן הערות שלו.. :( גם החברה שהיינו בה הייתה אנטיפתית והמשפחות היו רחוקות ויצא מצב שבקושי נחשף לשפה... באזור גיל שנה וחצי ידע אולי להגות 13 מילים ולכן התחיל חשש שיש בעיה. התחלתי לעבוד איתו באופן אינטנסיבי על מילים ודיברתי אליו בלי סוף ממש. כיום הוא בן שנתיים וחצי, ילד שמח ואנרגטי, מניפולטור קטן שנהנה להוציא תגובות מהסביבה, אוהב להתבדח (ממציא מילים ונקרע מצחוק כשאנחנו לא מבינים מה זה, או קורא לנו בכינויים לא נכונים כבדיחה. למשל קורא לי בשם סבתא שלו וצוחק מזה).. יש לו אוצר מילים מאוד גדול בסך הכל, משתף מאוד, משוויץ בהישגים שלו ונהנה מהביחד. יודע היטב להתנחם ולהתפנק. אוהב להיות מרכז ההצגה ושכולם שמים לב אליו (ופחות נהנה כשזה לא המצב). יש לו בעיה שהוא לא יודע להתנהל תחבירית מבחינת גופים. למשל, לעיתים נדירות ישתמש במילה "אני". יגיד בעיקר "אתה" תוך כדי הצבעה על עצמו כדי להבהיר. בעבר היה משתמש בגוף שלישי במקום אני, וכעת זה עבר ל"אתה". לעיתים רחוקות מבליח "אני". כמו כן, כשהוא רואה שאכלתי, הוא אומר לי "אכלתי" במקום "אכלת"... אשמח לקבל עצה כיצד לחדד לו את נושא כינויי הגוף בצורה נכונה תחבירית. כמו כן, חיבור המילים שלו עדיין לוקה בחסר. למשל אומר "עץ תפוז... שנית (שם הגננת) במים" ומתכוון שהגננת לימדה שמשקים את העץ במים. או "שירי הרביץ... ל(שם שלו)..... אסור"! (עושה תנועה של נונונו) או "קוקוס פתיתים... אכלת!" ומתכוון שאכל קוסקוס ופתיתים (בדרך כלל מחרטט ופשוט מספר מה הגישו במעון למרות שלפעמים נמנע לאכול את ארוחת הצהריים שם ומעדיף לאכול בבית ובכל זאת מספר כאילו אכל). אשמח להמלצות כיצד לחזק אותו תחבירית ומבחינת מילות קישור גם. מודה שאני דואגת ואשמח להרגעה..

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום יעל, על רקע הקשיים שאת מתארת אצל בנך בהרכבת משפטים ובמורפולוגיה (הטיות של גופים..), הייתי ממליצה לפנות לאבחון וטיפול אצל קלינאית תקשורת, שגם תיתן לך הדרכה לעבודה בבית. בהצלחה תמר


שאלה לגבי הבן הקטן שלי - (אורי)

הבן שלי היום בן שנה וחצי. רקע קצר: הוא במעקב גם של רופאה התפתחותית (מחר יש לנו ביקורת) בעיקר בגלל עיכוב קל שהיה לפני כמה חודשים ובינתיים הוא ממש הדביק את הפער. בנוסף, הוא במעקב בשניידר לאור אחוזונים נמוכים של גובה ומשקל. חייב לציין, שהרקע מצייר תמונה מסוימת, אבל הוא, במיוחד לאחרונה, נהיה "שד" לא קטן ונורא נורא חכם. השאלה הרלוונטית: הוא עדיין לא אומר מילים בצורה מגובשת וחד משמעית. כלומר, כן אפשר להגיד שהוא אומר: "טיי טיי" כשמישהו יוצא מהבית והוא מבין שהוא הולך (ביי ביי). "אדא" לפעמים שהוא רואה תמונה שלי ושואלים מי זה (פחות קורא באופן פעיל). כשהוא רוצה לקרוא לי או לאשתי הוא אומר "אההה" חזק כשמשהו נופל הוא אומר "פוףףף" כשהוא רואה מאוורר או משהו מסתובב עושה צליל של ערבול כזה (הכי מדויק שאני יכול לתאר בכתב). יש לו גם קול ייעודי כשהוא בא אלינו או לאח הגדול שלו ומדגדג אותו קולות של חיות – עושה, לא יכול להגיד שמדויק בצורה נהדרת ואחידה, אבל כן עושה צליל של פיל, חתול, ברווז, קוף, טווס וכאלה. מעבר לכך, רואים שהוא ממש מנסה לתקשר ולהגיד עוד דברים אבל "נתקע" על אותן שתי הבהרות כשזה לא משהו מהנ"ל. כן יש הבדל כשמשהו מפריע, כשהוא רוצה משהו, אבל זה המצב. אנחנו לפני בדיקת אף אוזן גרון ובדיקת שמיעה ואחריה מתכוונים להתחיל טיפול אצל קלינאי/ת תקשורת כמה זה נחשב "מעוכב"? עוד משהו שלדעתך אפשר לעשות כדי להגיע מוכנים יותר לתהליך?

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום אורי, לאור העיכוב השפתי שאתה מתאר אצל בנך, טוב שאתם מתחילים טיפול אצל קלינאית תקשורת. בטוחה שקלינאית התקשורת שלכם תערוך לבנכם אבחון מעמיק, תעדכן אתכם לגבי מצבו השפתי ותדריך אתכם לגבי מטרות הטיפול ותתן לכם הדרכה לעבודה בבית. בברכה תמר


הגיה של האות ל' עם לשון בחוץ וכן החלפה של ס במקום - (אפרת)

שלום, בני בן ה 3 מדבר מצויין , מביע את עצמו , עדיין קצת בשפה תינוקית אבל אומר הכל הוא אומר את האות ל' עם לשון בחוץ ו ס במקום ש אני רוצה לדעת האם זה משהו רגיל בגיל זה ועובר לבד או כדאי לטפל? איך מטפלים? כמה זמן זה לוקח?

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום אפרת, בעיקרון התופעה של דחיפת לשון נחשבת תקינה בגיל 3 שנים. אם אין שיפור בהיגוי הצליל ל' לקראת גיל 3:6 שנים, ממליצה לפנות לאבחון אצל קלינאית תקשורת שמתמחה בהיגוי.


גמגום בתחילת משפט - (כריסטיאן)

שלום. בני, בן השנתיים וחצי התחיל לגמגם בהתחלות של משפטים בשבוע האחרון; על המילה הראשונה או על חלק ממנה הוא חוזר מספר פעמים לפני שהוא משלים את כל המשפט. אני רוצה להוסיף שעל פי צוות הגן, אוצר המילים שלו רחב ויכולת הביטוי שלו גבוהה יחסית לגילו. אולי זה קשור? תודה

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום כריסטיאן, גמגום שמופיע סביב גיל שנתיים וחצי- ׳גמגום התפתחותי׳ הוא תופעה שכיחה יחסית. ברוב המקרים הגמגום חולף מעצמו. עם זאת, אם התופעה אינה חולפת לאחר כחודש ואתם מודאגים מהמצב- מומלץ לפנות לפגישת ייעוץ אצל קלינאית תקשורת המתמחה בגמגום בגיל הרך. לגבי העובדה שיכולת הביטוי של בנך גבוהה יחסית לגילו- ייתכן שיש קשר לגמגום. מומלץ להפחית את הדרישות השפתיות, לשאול שאלות פשוטות, לתת לו זמן להגיב ולהאזין לו בסבלנות. תמר


ילדה בת 5 - (תמר )

היי :) לבת שלי יש שפה עשירה ואין לה בעיה להביע את עצמה. בשבוע האחרון היא מדברת שונה וכאילו מדברת לעצמה. אומרת למשל משפט כמו: היום בגן אכלתי גבינה. ואחרי זה ישר ממשיכה אבל בלחש לומר את המילה האחרונה או 2 המילים האחרונות. אותו דבר גם כששואלת אןתי שאלה ממשיכה אחרי לומר את המילה האחרונה בלחש.. כאילו מעבדת את המילה וזה לא היה לפני וממש בכל משפט.. מה זה אומר ? תודה

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום רב, ייתכן שמדובר בגמגום או חוסר שטף. על אף שלרוב, במצב של גמגום נראה חזרה על הברות בעיקר בתחילת המבע, ישנם גם מצבים בהם נראה חזרה על הברות בסוף המבע. אם המצב נמשך מעל לחודשיים - הייתי ממליצה לפנות לקלינאית תקשורת שמתמחה בגמגום וחוסר שטף. בהצלחה תמר


בעיות הגייה - (מור)

שלום, אני בן 30 ויש לי בעיות בהגייה באותיות ר', ל' ו-ש' לפני השירות צבאי הייתי בטיפול אצל קלינאית תקשורת אבל לא הצלחתי להתגבר על הבעיה. עכשיו שהתבגרתי וגדלתי אני רוצה לנסות לסדר לפחות 2 אותיות ר' ול' הבעיה שהטיפולים מאוד מאוד יקרים. השאלה שלי אם יש דרך לתרגל וללמוד לבד? דבר נוסף הייתי שמח אם את מכירה אם אפשר דרך הכללית מושלם בגיל 30 כי ראיתי שרק לילדים זכאים לטיפול. תודה רבה

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום מור, אם לא הצלחת לרכוש את הצלילים שתיארת באופן טבעי- יש צורך בטיפול קלינאית תקשורת שמתמחה בהיגוי. לגבי קבלת החזרים או טיפולים אצל קלינאית תקשורת דרך הקופה- ממליצה לך לפנות לקופת החולים אליה אתה שייך. בהצלחה תמר


ילד בן 3 שהתחיל לגמגם - (הילה)

הבן שלי עוד מעט בן 3, עד לפני חודש דיבר באופן ברור לגמרי, פתאום התחיל לגמגמם, בהתחלה היה נתקע פעמיים שלוש ביום ומאתמול המצב החמיר בצורה משמעותית, נתקע בכל משפט, מתעצבן ולא מבין מה קורה לו, מתאמץ עד שנהיה אדום כדי להוציא מילה, אני לא מעירה ולא משלימה אותו, פשוט מסתכלת עליו בסבלנות ומקשיבה, וכך גם הנחתי את הסובבים, בעוד שבוע נכנס פעם ראשונה למסגרת בגן עירייה, הוא הבכור ופינוקי ממש, איך הוא יסתדר? מפחדת שזה יקשה עליו פי כמה בהסתגלות, שיצחקו עליו, שלא יהיו סבלניים ושהוא יהיה חסר אונים, מה עושים כדי שהמצב ישתפר?

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום הילה, קשה לקבל הערכה מתיאור כזה בפורום, מאחר ונשמע שמדובר בגמגום חמור, שגורם תסכול לך ולבנך, הייתי ממליצה לפנות לייעוץ אצל קלינאית תקשורת שמתמחה בגמגום בהקדם. בהצלחה. תמר


הרחבת השאלה לגבי הגייה בלשון משתרבבת - (רענן)

בת 3, עדיין עם מוצץ ( מדברת כאשר המוצץ בפה והוא משמש כמחסום ללשון). בדיבור שוטף שלה הלשון שלה משתרבבת מבעד לשינים באופן תדיר כל המילים בעלות ההיגוי של האותיות ד ז ט ל נ ס צ ש ת. אין לה בעיה של לשון משתרבבת בלעיסה או בבליעה ומניח שזה קשור למוצץ. האם ישנם תרגילים או פעולות מומלצים על מנת לעזור לזה לסגל את ההיגוי הנכון? תודה מראש:)

לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון

שלום רענן, כאשר המוצץ בפה- הלשון נמצאת למטה בתחתית הפה, תנועת המציצה של הלשון נשארת הוריזונטלית (קדימה כלפי השיניים), כמו בגיל הינקות. כך, שרירי הלשון אינם מתפתחים כראוי ונשארים רפויים. לרוב, זה מתבטא בדחיפת לשון הן בבליעה ובמנוחה והן בהגייה של הפונמות השורקות והמכתשיות. ממליצה לפנות לייעוץ בנושא גמילה ממוצץ, ובמקביל לפנות לאבחון אצל קלינאית תקשורת, שתבחן את הנושא, ותוכל לתת לכם תרגילים לחיזוק שרירי הפה והלשון במידת הצורך. בהצלחה תמר




  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • <<








על הספה

צוות אתר על הספה, משלב אנשי מקצוע טיפוליים יחד עם אנשי אינטרנט. לכולנו, חוויה מדהימה ועם זאת כל כך שונה של טיפול פסיכולוגי. לשם כך יצרנו את "על הספה" מתוך רצון לעזור לכל מי שחש אי נוחות או קושי בחייו, למצוא את העזרה המקצועית הנכונה ולהתחיל, כבר היום, במסע לקראת איכות חיים טובה יותר.

  •    אודות על הספה
  •  [email protected]
  •  054-5690181
  •  על הספה בפייסבוק
  •    צור קשר

 אודות ועזרה


אתר על הספה מקשיב לכם על מנת לשרת אתכם טוב יותר, נשמח לקבל מכם תגובות, הערות וביקורות.
מטפלים ממליצים עלינו
אין תחליף למפגש הבינאישי. אך בימינו המפגש הראשוני מתחיל הרבה לפני ששני אנשים נפגשים פנים אל פנים
הצטרפות לאינדקס מטפלים - "על הספה" מציע לך מגוון שירותים וחבילות אטרקטיביות שיאפשרו לכם שליטה מלאה ואיכותית בתכנים שיקראו אודותכם לקוחות וקולגות

 ערוצים מומלצים


  •    פורומים בעל הספה
  •    ערוץ הוידאו של הספה
  •    כתבות בעל הספה
  •    תחומי טיפול
  •    אזור אנשי מקצוע
  •    אינדקס מדריכים
  •    טיפול פסיכולוגי מוזל
  •    לוח לקהילה המקצועית
  •    הבלוגים של על הספה

 אינדקס על הספה


  •    טיפול פסיכולוגי
  •    טיפול זוגי
  •    הדרכת הורים
  •    פיזיותרפיה
  •    קלינאית תקשורת
  •    ריפוי בעיסוק
  •    טיפול פסיכיאטרי
  •    קבוצות טיפוליות
  •    CBT



התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.
השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר .
  כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©

נגישות