שאלה: כתיבה העתקה איטית - (ורד לוי)
שלום רב. בני בן ה 9 לא מספיק להעתיק מהלוח, כתיבתו איטית. מידי יום מגיע ללא החומר שכתבו בכיתה{ מספיק רק חלק}. סובל מבעיית קשב-מוסחות וכן קושי רגשי.{נוטל רטלין מושהה} מידי יום אני עסוקה במרדף אחר החומר החסר ויושבת לידו כדי שיעשה.{אני מעתיקה את החסר}גם זו משימה בפני עצמה היות שהילדים בכיתה אינם שולחים בווטסאפ . שיעורי הבית שרשמו במחברות אינם מופיעים באתר הכיתה ולכן משימה זו היא בלתי אפשרית.. אנחנו יושבים כשעתיים על שיעורי הבית הדבר מתיש אותי ואותו וגורם לתיסכול ולמתח. המורה מודעת לבעיה אך בפועל לא ממש יודעת איך לעזור .כאשר איני בבית פשוט אינו מכין שיעורים{חסר מוטיבציה לחלוטין}יחד עם זאת בני ילד נבון וציוניו טובים. אני חוששת להרפות שמא יפתח פערים. מה עליי לעשות מולו ? מול המורים? כיצד אוכל לעזור לו?ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תשובה: כתיבה העתקה איטית - (0)
הי ורד,
הכנת שיעורים משותפת של הורים וילדים יכולה להידרדר בקלות למאבק כוחות שמאוד פוגע ביחסים ובאוירה בבית. בהינתן שאכן יש לו קושי אמיתי, אני מציעה לפנות לסיוע של מורה להוראה מתקנת כדי לחשוב איתה על אמצעי למידה יעילים יותר וכן להוציא את המאבק הזה מהבית. גם ילדים נבונים ואינטליגנטים מתמודדים לעיתים עם לקויות למידה ובמידת הצורך אפשר גם לפנות להערכה איבחונית מקיפה יותר ולקבל התאמות בבית הספר. ניתן גם להתייעץ עם היועצת.
בהצלחה, מיכל