שאלה: מעבר לגן חדש - (נינה)
בני בן 2 ו11 חודשים נמצא במסגרת גן פרטי מגיל שנה התחיל לדבר ולחבר 2-3 מילים מגיל שנה וחצי לא היה שום עיכוב מחודש ספטמבר עבר לכיתה של בוגרים אותו גן רק גננות אחרות וילדים אחרים וגם כמות ילדים גדלה יותר מאותו חודש שומעת הרבה תלונות על הילד בהתחלה היו אומרים לי שהוא מרביץ לילדים זורק צעצועים אחר כך הגננת אמרה לי שהוא לא מדבר איתם למרות שכן יודע אחר כך התחילו לבקש שנביא טפסים מהתפתחות הילד כי הוא צריך טיפול חייבת לציין שבבית ילד נורמטיבי מדבר לא מרביץ הבאנו להם טפסים הם מילאו אותם לאחר שקראתי מה רשמו לילד יש אוצק מילים דל לא יושב הרבה זמן מפעילויות של בגן ריכוז לטווח קצר מוטוריקה גסה תנועות מרושלות זז מצד לצד ומדבר לעצמו זה חלק מהדברים שהם רשמו וחייבת לציין שזה לא משקיף את הילד שלי איך שאני מכירה יודע לדבר יודע שירים סופר עד 20 בשתי שפות יודע כל צבעים חיות אוהב לצייר וכד ..,שאלה שלי כזו אני נורא מבולבלת פשוט זה נותן לי הרגשה שילד שלי לא רצוי שם כי הוא קצת יותר זז מאחרים לא מעניין אותו אז יכול להשתעמם האם זה רלוונטי לגיל הזה בכלל לעבור אבחונים כי לאחר מספר שיחות אם רופאת ילדים היא אומרת שהוא בסדר סיפרתי לה מה רשמו לי בטפסים היא אומרת שריכוז של ילדים בגיל הזה הוא לטווח קצר ולא מאבחנים בעיות קשב וריכוז בגיל הזה רק אחרי גיל 6 ...אני ממש עובדת עצות לא ובבית הוא יכול לשבת אם צעצועים וספרים גם 30 דקות ומציירים לפי דעתי ההסתגלות שלו לגן לא הלכה כראוי גם כל זה בתקופה של מעבר דירה שנמשך חצי שנה הינו גרים על הקרטונים כי לא מצאנו דירה יכול להיות שזה השפיעה גם?
תשובה: מעבר לגן חדש - (0)
שלום רב,
את מציגה באמת תמונה לא ברורה שמשתקפים בה פערים משמעותיים בהתנהלותו של בנך במסגרת החינוכית לעומת הבית. אם לתחושתך הכל בסדר, אז אין צורך לפעול בשלב זה. אם היית רוצה לקבל חוו״ד אובייקטיבית - הייתי ממליצה לך לפנות לפסיכולוג התפתחותי שיצפה בבנך בגן ואולי יעביר הערכה התפתחותית שממנה ניתן יהיה להבין מהן יכולותיו של בנך בתחומי התפקוד השונים.