<

חפש מטפל לפי שם:





מעבר לים

באיזה עיר אנחנו מחפשים?
סוגי טיפול
תחומי טיפול
מחפשים מטפלים לקהילה הגאה? על הספה ריכז עבורכם רשימה של מטפלים מקצועיים ומנוסים לטיפול בקהילה הגאה ובני משפחותיהם. מטפלים גיי פרנדלי עם ניסיון בטיפול בבני ובנות הקהילה הגאה, מטפלים המספקים מרחב בטוח לטיפול פרטני, זוגי, משפחתי והדרכת הורים בנושאים כמו קבלה עצמית, יציאה מהארון, הורות גאה, זהות מגדרית, הורות חד מינית ועוד. כל המטפלים באתר על הספה הינם מטפלים מוסמכים שנבדקו בקפידה על ידי צוות האתר.

















נועה טייכר-פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: טיפול בחרדות ומתחים וטראומה, במועקה וכאב נפשי, בתקופות של אתגרים ושינויים, שאלות לגבי קריירה וזוגיות. בנושא של יחסים מורכבים עם אחרים ועם עצמי, ביקורת עצמית, אשמה בושה ועוד.. וכן, יעוץ והדרכה לגבי ילדים ומתבגרים
אזור בארץ: להבות הבשן, גליל עליון, קרית שמונה, צפון רמת הגולן, ראש פינה.
שפה: עברית, אנגלית

פסיכולוגית קלינית מומחית, עם ניסיון ארוך שנים בבריאות הנפש של מבוגרים ילדים ונוער; מטפלת בקליניקה פרטית בקיבוץ להבות הבשן, וכן טיפולים אונליין וטיפול טלפוני.

סתיו שמואלי-פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: טיפול במבוגרים ובמתבגרים. משברי חיים, חרדה, דיכאון, אבל ואובדן, קשיים נפשיים, בעיות חברתיות.
אזור בארץ: רופין, אזור עמק חפר, נתניה, חדרה, אבן יהודה, אזור השרון
שפה: עברית

מטפלת במבוגרים ומתבגרים בקליניקה פרטית בעמק חפר. בעלת ניסיון רב בטיפול במבוגרים צעירים (20-40).

יעל יעקובינסקי-פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית קלינית

התמחות: בריאות הנפש,חרדה ופוביה,דיכאון,אבל ואובדן,פוסט טראומה,הדרכת הורים,התמודדות עם משברי חיים,מציאת זוגיות וקשיים בזוגיות, טיפולי פוריות,הריון ולידה
אזור בארץ: רחובות, נס ציונה, גדרה, יבנה, ראשון לציון, אזור השפלה
שפה: עברית

בעלת ניסיון בטיפול במצוקה ומשבר, דיכאון, חרדה, קשיים בזוגיות, קריירה וירידה בערך העצמי. כן, מנוסה בעבודה עם נשים בגיל הפריון. מאמינה שקשר טיפולי משמעותי יכול להקל ואף להביא לשינוי

אלה אלקין-מטפלת זוגית, פרטנית ומשפחתית

מטפלת זוגית, פרטנית ומשפחתית

התמחות: משברים אישיים, זוגיים ומשפחתיים, גירושין, קושי ביצרת קשר זוגי, עליה, בעיות במיניות, חרדה ודכאון, הדרכת הורים.
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן,מרכז,אונליין
שפה: עברית,רוסית

מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת, מטפלת במוזיקה, מתמחה בטיפול מיני. עובדת עם זוגית, משפחות, פרטניים, מבוגרים ומתבגרים. משלבת גישות שונות בטיפול.

בועז גור-לביא-פסיכולוג קליני - מדריך

פסיכולוג קליני - מדריך

התמחות: דיכאון, בעיות משפחתיות וזוגיות, טראומה על רקע צבאי, התמודדות עם משברי חיים, קשישים, נכויות ומחלות כרוניות
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן,מרכז
שפה: עברית,אנגלית

פסיכולוג קליני בכיר. בעל ניסיון רב בטיפול אישי וזוגי. מטפל במבוגרים וזוגות שנמצאים בזמנים קשים, תקיעויות בחיי האהבה והעבודה. מדריך פסיכולוגים עובדים סוציאליים באופן פרטני וקבוצתי.

מיכל מלמד-פסיכולוגית ומטפלת מינית וזוגית

פסיכולוגית ומטפלת מינית וזוגית

התמחות: טיפול פרטני וזוגי. בריאות הנפש, מובחנות וראויות, קשיים בזוגיות והתפתחות בתוכה, אתגרים במיניות ומיניות מעצימה.
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן, מודיעין, בית שמש וטיפול אונליין
שפה: עברית, אנגלית

בעלת הכשרה הן בפסיכולוגיה קלינית והן בגישות הוליסטיות למיניות. מסייעת למצוא את שביל הזהב לנאמנות לעצמי לצד קשר מיטיב עם האחר, ולהפוך את המיניות לשער להתפתחות אישית וזוגית גם יחד.

סבסטיאן פוקסמן-פסיכולוג קליני מומחה

פסיכולוג קליני מומחה

התמחות: בריאות הנפש,נכויות ומחלות כרוניות,דיכאון,אבל ואובדן,התמודדות עם משברי חיים,זהות מינית,הדרכת הורים,חרדה,פוסט טראומה.
אזור בארץ: חיפה,צפון
שפה: עברית,ספרדית,אנגלית

מטפל בילדים, בני נוער ומבוגרים. מאמין בכוחו המרפא של קשר טיפולי מיטיב.

מיכל וייטמן כורם-פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: טיפול פרטני וזוגי. משברי חיים, אובדן ושכול, פוסט טראומה ופגיעות מיניות, דיכאון, חרדה, זהות וזהות מינית, מיומנויות חברתיות וקשיים נפשיים.
אזור בארץ: שרון,נתניה,אבן יהודה, אזור עמק חפר
שפה: עברית

פסיכותרפיה במבוגרים במגוון רחב של מצבי חיים. אני מאמינה ביצירת מקום בטוח והקשבה קרובת חוויה לנפשו של המטופל, וכן בכוח המרפא של היחסים הטיפוליים.

ליאור סיון גוטמן-קרימינולוגית קלינית

קרימינולוגית קלינית

התמחות: בריאות הנפש, מצבי דיכאון וחרדה, התמכרויות, ניהול כעסים, קשיים רגשיים והתנהגותיים, משברי חיים, פגיעות מיניות, טראומה, התמודדות עם אבל ואובדן.
אזור בארץ: חיפה,צפון
שפה: עברית

קרימינולוגית קלינית ופסיכותרפיסטית מוסמכת. טיפול במבוגרים ובצעירים במסגרת קליניקה פרטית בקרית מוצקין.

ציפי טחן-עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית קלינית

התמחות: מטפלת בעלת רקע רחב בטיפול במבוגרים ובנוער - הדרכת הורים, טראומה, התמכרויות, דיכאון, חרדה, ניכור הורי, הדרכה לפני ועדות השמה, טיפול בנוער אוטיסטי, CBT
אזור בארץ: חיפה,אונליין
שפה: עברית,אנגלית

מי שמחפש דרך אחרת לטפל בעצמו או באהוביו. אני מציעה טיפול משולב cbt, ו/או טיפול רגשי למצבים שונים: עצב, דיכאון, אבל, חרדה, פוביות, קשב וריכוז, הדרכת הורים, נוער מבוגרים יועצת זוגית

יהלומית סימיונוביץ-פסיכותרפיסטית ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת

פסיכותרפיסטית ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת

התמחות: טיפול בחרדה, דיכאון, פוסט טראומה, טיפול זוגי, טיפול משפחתי, הדרכת הורים, אבל ואובדן, התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: חיפה
שפה: עברית

מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים עם קשיים נפשיים, חברתיים והתנהגותיים. מדריכת הורים ומטפלת בזוגות ומשפחות. הטיפול הוא בדגש על ראייה רחבה של צרכי כל המשפחה.

דרור קרפ-מטפל זוגי, משפחתי ופרטני, עוס  M.S.W.

מטפל זוגי, משפחתי ופרטני, עו"ס M.S.W.

התמחות: התמודדות עם משברי חיים, בעיות משפחתיות וזוגיות, אבל ואובדן, הדרכת הורים, בעיות במיניות וזהות מינית.
אזור בארץ: חיפה
שפה: עברית

מטפל זוגי, משפחתי ופרטני, עו"ס M.S.W. "אנו נולדים לתוך קשר, נפצעים בתוך קשר ונרפאים באמצעות קשר" (הארוויל הנדריקסאני) מטפל בגישה מערכתית ובכלים אינטגרטיביים

מירב ירושלמי-עוס מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית

עו"ס מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית

התמחות: קהילת הלהט"ב , בריאות הנפש, דיכאון, אתגרים בזוגיות ובמשפחה, הדרכת הורים
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן,רמת גן,גבעתיים
שפה: עברית

עו''ס מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת . מנוסה בטיפול במצבי משבר אישיים, זוגיים ומשפחתיים, בדגש על בריאות הנפש ועל קהילת הלהט''ב.

מימי ז'רנקוב-טיפול נפשי למתבגרות ונשים צעירות

טיפול נפשי למתבגרות ונשים צעירות

התמחות: חרדה ופוביה, דיכאון, בעיות במיניות וזהות מינית, אבל ואובדן, התמודדות עם משברי חיים, טיפול במתבגרים
אזור בארץ: שרון,כפר סבא
שפה: עברית,אנגלית

פסיכותרפיסטית מומחיות בטיפול במתבגרות ונשים צעירות המתמודדות עם בטחון עצמי נמוך, קשיים במערכות יחסים, זוגיות, אתגרים במקום עבודה, קושי באימהות, דחייה חברתית, אכילה רגשית, דיכאון.

יובל דובי-פסיכולוג קליני

פסיכולוג קליני

התמחות: התמודדות עם משברי חיים, קשיים במערכות יחסים, חרדה, עיסוק בסוגיות של גבריות, זעם ותוקפנות, מיניות וזהות מינית. קבוצות טיפוליות בתל אביב
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן, כפר סבא ואזור השרון
שפה: עברית, אנגלית

מטפל במבוגרים ומתבגרים סביב סוגיות של התמודדות עם משברי חיים, קושי במערכות יחסים, חרדה ודכאון, עיסוק בסוגיות של מגדר וגבריות, זעם ותוקפנות, מיניות וזהות מינית





מטפלים לקהילה הגאה


אתר על הספה ריכז עבורכם רשימה של מטפלים/ות מוסמכים/ות, המתמחים/ות בטיפול באוכלוסיה הגאה ובני משפחותיהם. ברשימה שלנו תמצאו פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מוסמכים ומנוסים. המטפלים שלנו כוללים מטפלים פרטניים, זוגיים ומשפחתיים במגוון רחב של נושאים הרלוונטיים לקהילה הגאה.

בין הנושאים הרבים בטיפול בקהילה הלהט"בית תמצאו דגש על נושאים כגון קבלה עצמית, יציאה מהארון, זוגיות גאה, שימור זוגיות גאה לאורך זמן, בעיות בתפקוד המיני, הורות גאה, הורות חד מינית והורות משותפת, זהות מגדרית, טיפול בהתמכרויות, דימוי עצמי ודימוי גוף, יחסי הורים ילדים על רקע נטייה מינית, יעוץ למועמדים לגיוס

הקהילה הלהט"בית בישראל גדלה משנה לשנה הודות לפתיחות בחברה הישראלית שמתפתחת עם השנים ומאפשרת יותר ויותר לצעירים ומבוגרים לצאת מהארון ולהפסיק לחיות בהסתרה בכל הנוגע לנטיותיהם המיניות.

ועדיין למרות הפתיחות יש אתגרים יחודיים לטיפול בחברי הקהילה וחשוב להכיר אתגרים אלו, חשוב לזהות את המצבים שבהם יש צורך בקבלת עזרה מקצועית ולהבין כיצד לבחור את המטפל המתאים ואת שיטת הטיפול הטובה ביותר בכל מקרה לגופו. בדיוק פה מתייצב אתר על הספה עם נסיון של מעל עשר שנים ומאגר של אלפי מטפלים.

לצערנו הוכח שלהט”בים נמצאים בסיכון מוגבר לחרדות, דיכאון, התמכרויות ופגיעה עצמית. בנוסף ולמרבה הצער, נטיות אובדניות בקרב נערים ונערות מקהילה הלהט”בית הפכו לעניין שכיח וכך גם הפרעות אכילה. לכן, אם יש חשש לאחד מהמקרים שהוזכרו לעיל, חשוב מאוד לפנות לפסיכולוג או מטפל אחר. החשיבות של סיוע מקצועי גדולה מאוד ובמצבים קיצוניים, היא יכולה להציל חיים.