חזרה לדף מאמרים   

א | א | א | א | (שנה גודל אות)


אנשי מקצוע רלוונטים לתחום

דר ליאור כהן-אינדקס מטפלים מומלצים

ד"ר ליאור כהן

פסיכולוג קליני מומחה-מדריך

התמחות: טיפול בילדים ומבוגרים. חרדה: התקפי פאניקה, חרדה חברתית ואילמות סלקטיבית, פוביות, דכאון, OCD, פוסט-טראומה, הפרעת קשב וריכוז, הפרעות התנהגות, טיקים וטורט.
אזור בארץ: ירושלים
שפה: עברית. אנגלית

פסיכולוג קליני מומחה-מדריך. ד''ר בפסיכולוגיה קלינית. מנהל מרפאת ברה''ן ילדים ונוער ב''מאוחדת''. מלמד ומדריך בטיפול CBT. מטפל במבוגרים וילדים כולל הדרכת הורים. משלב גישות שונות.

גילי זיסקינד-אינדקס מטפלים מומלצים

גילי זיסקינד

מטפלת באמצעות בעלי חיים ו מטפלת CBT

התמחות: מתבגרים - דכאון וחרדה( מבחנים, חברתית) מצבי משבר, הפרעות אכילה. ילדים - adhd, חרדות , דאגנות, וויסות, כישורים חברתיים. מבוגרים- משברי חיים, דכאון, טראומה
אזור בארץ: שרון,נתניה
שפה: עברית

"היציאה מעולם הפנטזיה מחייבת אומץ, אך מביאה לתוצאות שלמות וחיוניות לחיים האמיתיים שלנו." - אנטואן דה סנט-אקזופרי

עדי עזרא שוורץ-אינדקס מטפלים מומלצים

עדי עזרא שוורץ

מטפלת באמנות ומדריכת הורים

התמחות: קשיים רגשיים, חרדה ופוביה, דיכאון, לקויות למידה קשב וריכוז, הדרכת הורים, התמודדות עם משברי חיים מעברים ורילוקיישן
אזור בארץ: אונליין
שפה: עברית,אנגלית

שלום אני עדי, מטפלת באמנות, עובדת המון שנים עם ילדים, נוער והדרכות הורים במגוון מסגרות ציבוריות וכן בקליניקה פרטית ואונליין. אני מחוברת לגישה של תקשורת מקרבת והורות יצירתית.

תומר מולה-אינדקס מטפלים מומלצים

תומר מולה

פסיכולוג לאחר התמחות קלינית

התמחות: מתמחה בטיפול CBT\דינאמי בחרדה, OCD, דיכאון, ויסות רגשי וכעסים, קושי ביחסים בין אישיים (כולל זוגיות), מצבי משבר ותקיעות, הפרעות בזהות ובדימוי העצמי, וטראומה.
אזור בארץ: חולון,ראשון לציון
שפה: עברית

טיפול במבוגרים בשיטות CBT ו\או דינאמי בהפרעות חרדה, OCD, דיכאון, ויסות רגשי וכעסים, קשיים במערכות יחסים, מצבי משבר, קושי בזהות ודימוי עצמי וטראומה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

אלימות נגד נשים בימי הקורונה

אלימות נגד נשים בימי הקורונה צוות על הספה

דיכאון, חרדה, זוגיות ומשפחה, טיפול פסיכולוגי, איכות חיים


לאחרונה נדמה שאי אפשר לפתוח עיתון או מהדורת חדשות מבלי לשמוע על אישה נוספת שהותקפה באלימות על ידי בן זוגה. עיון בנתונים הרשמיים מראה עלייה דרמטית במספר מקרי האלימות המדווחים מאז שנכנסה הקורונה אל חיינו בחודש מרץ האחרון.


איך סמארטפון משפיע על ילדינו

איך סמארטפון משפיע על ילדינו יוסי אוסדון - פסיכולוג חינוכי מומחה

מתבגרים, התפתחות הילד, זוגיות ומשפחה


באירוע נוצץ בראשית שנת 2007, עמד סטיב ג'ובס על במה והכריז לבאי האירוע ולשאר האנושות ש"היום אפל הולכת להמציא מחדש את הטלפון". במהלך תיאטרלי, משעשע, ומבריק הציג ג'ובס לעולם את מה שכינה ה"סופר סמארטפון" או כפי שכולנו מכירים אותו ה'אייפון'.


האם תינוקות זוכרים?

האם תינוקות זוכרים? מיכל דביר קורן

התפתחות הילד


הורים משקיעים רבות במציאת צעצועים אטרקטיבים לתינוק. משקיעים מאמץ גדול עוד יותר במציאת פעילות משותפת לסוף השבוע ומשקיעים לא פחות במציאת בגדים יפים לחג... אך האם תינוקות בכלל זוכרים?? האם משהו מכל זה יישאר?


כיצד ניתן בכלל להסביר את זוועות המלחמה לילדים?

כיצד ניתן בכלל להסביר את זוועות המלחמה לילדים? צוות אתר על הספה

חרדה, התפתחות הילד, טיפול פסיכולוגי


"הבת שלי מפחדת ללכת לבי"ס", "הבן שלי לא מוכן ללכת לישון בלילה ורוצה לשמור עלינו", "הילדים מתוחים, עצבניים וכעוסים כל הזמן. אני מבינה אותם אבל לא יודעת איך להתמודד". הרבה מאוד הורים שואלים את עצמם איך מתווכים את המציאות הקשה לילדים בצורה הנכונה ביותר?












התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.

השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר.

כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©



נגישות