ד״ר הילה ביזר
פסיכולוגית חינוכית מומחית ופסיכותרפיסטית
כפר-סבא, הוד השרון, הרצליה, און ליין
מספר רישיון:
27-84831
בכמה מילים על ד״ר הילה ביזר
מאמינה ששינוי מייטיב טמון בשיח אותנטי תוך הקשבה רגישה לצרכים האישיים של המטופל.ת והבנת ההקשר המשפחתי, החברתי והתרבותי הייחודי. טיפול קצר וממוקד או ארוך ומעמיק בהתאמה אישית.
תחומי התמחות
טיפול בילדים, נוער, צעירים, והדרכת הורים. התמודדות עם מגוון רחב של קשיים ומשברי חיים תוך הזדמנות לצמיחה מתוכם.
אזורי טיפול
כפר-סבא, הוד השרון, הרצליה, און ליין
רעננה הקהילה הגאה
טלפון: לחץ לצפיה במספר הטלפון
ווטסאפ: לפתיחת ווטסאפ
אונליין
קצת יותר אודותי
עם השנים צברתי ניסיון רב בטיפול בילדים, נוער, צעירים והדרכת הורים וצוותי חינוך סביב מגוון רחב של קשיים אישיים, בין-אישיים ומשפחתייים:
דימוי עצמי נמוך, חרדות ופחדים (פוביות), דיכאון , משברי חיים (אבל, אובדן, גירושין וטראומה), הורות יחידנית, קשיים חברתיים, לקויות למידה, קשיי קשב וריכוז, מחוננות, שאלות הקשורות לזהות, להטבא״ק, קשרי גוף-נפש (פסיכוסומטיה), לקויות תקשורת (ASD) בתפקוד גבוה והתמודדות משפחתית עם ילד בעל צרכים מיוחדים.
בעבודתי אני מתייחסת להקשרים השונים של המטופל.ת (משפחתי, חברתי, תרבותי) על מנת ליצר הבנה עצמית מעמיקה ורחבה לקשיים ולכוחות מתוך אמונה כי הבנה זו והשתהות בה יכולה לקדם ולשפר את הרווחה הנפשית.
השכלה אקדמית
תואר דוקטור (Ph.D) מאוניברסיטת בן גוריון.
בוגרת המסלול לפסיכותרפיה פסיכואנליטית.
תואר שני M.A בפסיכולוגיה חינוכית מאוניברסיטת בן גוריון.
תואר ראשון B.A במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון.
ניסיון מקצועי
*קליניקה פרטית ברעננה (הגעה נוחה גם בתחבורה ציבורית)
נסיון רב בטיפול בילדים, נוער, צעירים והורים.
למעלה מ 10 שנות עבודה בשירות הפסיכולוגי ברעננה.
פרסומים אקדמיים
Weinstock, M., & Zviling-Beiser, H. (2009). Separating academic and social experience as potential factors in epistemological development. Learning and Instruction, 19, 287–298.
Tabak, I., Weinstock, M., & Zviling-Beiser, H. (2010). Discipline-specific socialization: A comparative study. In K. Gomez, L. Lyons, & J. Radinsky (Eds.), Learning in the disciplines: proceedings of the 9th international conference of the learning sciences (ICLS 2010), volume 1, full papers (pp. 842–848). Chicago: International Society of the Learning Sciences.
איגודים מקצועיים