התמחות: מצוקה נפשית,משברי חיים,גרושין,נתק מבני משפחה,קשיים בקשר,הדרכות הורים, יחסי הורים ילדים, טראומה, פוסט טראומה ופוסט טראומה מורכבת.
אזור בארץ: תל מונד, כפר סבא, נתניה
שפה: עברית, אנגלית
טיפול בקשיים רגשיים ומשפחתיים. קשיים בקשר בין הורים וילדים ונתקים בין בני משפחה. מצבי משבר, אובדן וגירושין. טראומה, פוסט טראומה.
התמחות: קושי רגשי/נפשי, משבר, טראומה, חרדה, דיכאון, אובדן, ילדים, מתבגרים, מבוגרים, הורות, טיפול דיאדי, טיפול אונליין
אזור בארץ: קיבוץ עינת, ראש העין, פתח תקווה, אזור השרון ומרכז
שפה: עברית
מטפלת בפסיכודרמה. מתמחה בפסיכותרפיה אינטגרטיבית. טיפול שמבוסס על רגש וחוויה, תוך שילוב גישות שונות (AEDP, סכמה תרפיה, CBT). מאמינה שבמקום בו קורה מפגש אמיתי, מתעצם הכוח לשינוי.
התמחות: טיפול ומניעת PTSD, מצבי לחץ ומשבר, חרדה ופוביה, דכאון, אבל ואובדן, הדרכת הורים וצוותים, טיפול ברשת
אזור בארץ: בית יצחק, עמק חפר, איזור השרון, נתניה.
קליניקה נוספת במודיעין
שפה: עברית, אנגלית
פסיכולוגית, מומחית ומנוסה בטיפול במצבי לחץ, משבר, טראומה וכל השלכותיהן, ביניהן PTSD, חרדה, דכאון והפרעות אכילה ושינה. התמחות מיוחדת במניעת PTSD, בהתערבות קצרה סמוך לאירוע מלחיץ.
התמחות: חרדה ופוביה,דיכאון,אבל ואובדן,לקויות למידה קשב וריכוז,פוסט טראומה,טיפול במתבגרים
אזור בארץ: ירושלים,מודעין
שפה: עברית,אנגלית
מוזמנים למרחב הטבעי והמרפא של עין יעל, תוכלו למצוא אצלינו מגוון קליניקות באוויר הפתוח לצד מרחבים מוגנים, המאפשרים שמירה על רצף טיפולי בהתאמה למזג האוויר.
התמחות: טיפול במתבגרים,בעיות משפחתיות וזוגיות,פוסט טראומה,הדרכת הורים,התמודדות עם משברי חיים,טיפול בילדים
אזור בארץ: חיפה, קריות והצפון
שפה: עברית,ספרדית,אנגלית
פסיכולוגית קלינית מומחית, עובדת בביהח הדסה ובקליניקה פרטית. מטפלת במבוגרים ומתבגרים, זוגות ומשפחות. משלבת טיפול דינמי, CBT, וטיפול סיסטמי משפחתי
התמחות: הפרעות אכילה,בריאות הנפש,חרדה ופוביה,דיכאון,אבל ואובדן,לקויות למידה קשב וריכוז,פוסט טראומה,הדרכת הורים,התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: תל מונד, נתניה
שפה: עברית,אנגלית
אני מאמינה כי כל אתגר טומן בחובו הזדמנות לצמיחה אישית ורווחה נפשית. אשמח לסייע לכם להפוך את המשבר לאתגר ולשפר את הרגשתכם.
התמחות: יחסים בין אישיים, משברי חיים, דיכאון, פגיעה מינית , הפרעות אכילה
אזור בארץ: גליל מערבי, כרמיאל,צפון
שפה: עברית,אנגלית
הקשר הטיפולי מאפשר להתגבר על מעצורים, להרפות מלחצים , לזהות מטרות מהותיות ולחתור לקיום חיים שלמים ובעלי משמעות. מזמינה אותך למפגש המייצר כוחות והתפתחות פנימית ובין אישית
התמחות: מועקה, דיכאוניות, חוסר חשק, בריאות הנפש, OCD, חרדה ופוביה, דיכאון, אבל ואובדן, התמודדות עם משברי חיים, טראומות, תחושות תקיעות וחוסר סיפוק.
אזור בארץ: הוד השרון, כפר סבא, אזור השרון
שפה: עברית, אנגלית
מומחה בפסיכולוגיה קלינית, מטפל אינטגרטיבי, הכשרה רחבה בגישה פסיכודינמית ובגישה קוגניטיבית- התנהגותית (CBT). חוקר את התחום. דגש על ראיית האדם ועל הקניית מקום בטוח.
התמחות: חרדה ופוביה, דיכאון, בעיות משפחתיות וזוגיות, הדרכת הורים, התמודדות עם משברי חיים, טיפול במתבגרים
אזור בארץ: בת ים,חולון,ראשון לציון
שפה: עברית
אני מירי , פסיכותרפיסטית, מטפלת קוגניטיבית התנהגותית , בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית - מטפלת בילדים , נוער ומבוגרים ,טיפול בחרדות ,דיכאון, משברי חיים , נוער בסיכון והדרכות הורים
התמחות: מיומנויות חברתיות, אוטיזם,חרדה ופוביה, לקויות למידה, קשב וריכוז,הדרכת הורים, התמודדות עם משברי חיים,קשיים רגשיים,
אזור בארץ: שרון,נתניה, מטפלת אונליין
שפה: עברית,רוסית
מרצה, מטפלת במוזיקה למבוגרים, ילדים ונוער. מטפלת CBT, ביופידבק ומציאות מדומה. מטפלת DBT, מנחת קבוצות מיומנויות חברתיות, מטפלת דיאדית, מדריכת הורים מוסמכת, מדריכת סטודנטים ומטפלים.
בשיטה זו המטפל נפגש עם קבוצה קטנה של מטופלים בו זמנית למטרות דומות לאלו של טיפול פרטני.
הנחיית הקבוצה יכולה להיות בכל גישה פיסיכולוגית או שיטת טיפול (ראה לעיל) ובדרך כלל לחברי הקבוצה יש קושי משותף. הפונים לקבוצה הטיפולית נהנים גם ממומחיות המטפל וגם מתמיכת העמיתים בקבוצה.
התהליך שעוברת הקבוצה משמש גם הוא כלי טיפולי בפני עצמו. דרך ההתיחסות לתכנים וליחסים בינאישיים הנרקמים בקבוצה, החשיפה ההדדית וקבלת הפידבקים יכולים המשתתפים בקבוצה להגיע להבנות נוספות וליצור שינוי בתפיסותיהם ובהתנהגותם.
קבוצה תמיכה- חברי הקבוצה חולקים קושי משותף (אובדן, התמכרות, קושי בניהול כעסים) ומגיעים מדי שבוע למפגש מונחה על ידי מטפל מקצועי אשר עבר הכשרה של הנחיית קבוצות המנתב ומנהל את הדינאמיקה הקבוצתית. המגיעים לקבוצה, אחראים לתוכן- הם משתפים את הקבוצה בתחושותיהם ותובנותיהם.
קבוצות משימה- קבוצות המתגבשות לצורך השגת מטרות אישיות המשותפות לכולם (דיאטה, חיפוש עבודה). המנחה נותן כלים ומעריך את התקדמות החברים מדי שבוע.
קבוצות לעזרה עצמית- מובלות ומונחות על ידי חברי הקבוצה שהם הצרכנים ונותני השירות בו זמנית (אמהות, הורים שכולים, אנשים עם נכויות וכדומה).
קבוצות תוכן מובנות- קבוצות בעלות משך מוגדר וברור מראש. לכל מפגש נקבע נושא או תוכן המועבר על ידי המנחה וחברי הקבוצה נעזרים זה בזה להתמודדות עם התכנים המועלים (לדוגמה חינוך מיני).
מה זו בעצם אכילה, ולמה אנחנו אוכלים? אכילה היא התנהגות וככזו, היא עונה על צורך. על אילו צרכים עונה האכילה עבורנו? ובכן, אכילה עונה על צרכים מסוגים שונים: צרכים פסיולוגיים (גופניים), צרכים פסיכולוגיים (נפשיים) וצרכים סוציולוגיים (חברתיים).
הצורך הפיסיולוגי ברור לרובנו. אנחנו אוכלים כי אנחנו רעבים, משמע חסרים חומרי מזון בגוף. הגוף זקוק לחומרים אלה על מנת להפיק אנרגיה ולייצר חומרים לקיום תפקודי הגוף השונים וכשחסרים חומרים אנחנו רעבים, אוכלים ואז יש בגוף חומרים. נשמע פשוט, אפילו מכני. נכון?
אך ישנו סוג נוסף של צרכים שכדי לספק אותם אנחנו אוכלים. אלה הם צרכים פסיכולוגיים (נפשיים). במצבים רגשיים ונפשיים שונים, אנשים חשים צורך עז לאכול. במקרים אלה המזון ממלא תפקידים שונים ברמה הנפשית. למשל, אוכל כממלא חלל ריק שאדם חש בנפשו, או כמרגיע חרדות. אנשים כשהם בלחץ, חלקם יאכלו הרבה מאוד, בעיקר פחמימות ואילו אחרים, לא יאכלו כלל. אכילה מספקת את הצורך במגע וגם יכולה "לארח חברה" לאדם בודד.