ליצירת קשר
חזרה לדף החיפוש   

בכמה מילים על יעל ברנט

מטפלת בגישה פסיכודינמית ומשלבת פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס, ACT וטיפול במוסיקה. התמודדות עם משבר ומעברים, מתבגרים ומבוגרים המחפשים משמעות והגשמה.


תחומי התמחות

בריאות הנפש, דיכאון, אבל ואובדן, התמודדות עם משברי חיים

 אזורי טיפול

תל אביב וגוש דן,ראשון לציון

יהודה הימית 40, דירה 5, תל אביב יפו

  עברית     מתבגרים ומבוגרים


קצת יותר אודותי

מטפלת בגישה פסיכודינמית ומשלבת פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס, ACT וטיפול במוסיקה.
מדריכה מטפלים באומנויות במכללות שונות ובמסגרת פרטית.
ניסיון עשיר ורב שנים בטיפול במגוון אוכלוסיות וגילאים.
הטיפול מתאים לבוגרים ומתבגרים המתמודדים עם מצבי משבר ומעברים, המחפשים אחר משמעות בחיים ושאיפה להגשמה עצמית.


השכלה אקדמית

בעלת תעודת הסמכה בפסיכותרפיה בגישה דינמית אוניברסיטה עברית הר-הצופים.
בעלת תעודת הסמכה בטיפול במוסיקה מכללת דוד ילין ירושלים.
בעלת תואר שני מאוניברסיטת LEEDS ותואר שני מאוניברסיטת EAST ANGLIA, עבודת מחקר בנושא: המקום של טיפול באומנויות במערכת החינוך.
בהסמכה של פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס ו ACT.

ניסיון מקצועי

יש לי ניסיון של עשרות שנים של טיפול במערכות חינוך עם מגוון אוכלוסיות וגילאים.
עשרות שנים של עבודה עם מבוגרים בקליניקה פרטית.
הוראת טיפול במוסיקה במכללת דוד ילין ובאוניברסיטה העברית במגמת ריפוי בעיסוק.


פרסומים אקדמיים

"להיפרד ולהישאר שלם" מבוסס על ד. ויניקוט – מאמר משותף עם מירי שריג
"יחסי הגומלין בין מוסיקה למילה בטיפול" – מאמר משותף עם מירי שריג
"המקום של טיפול באומנויות במערכת החינוך" – עבודת מחקר לתואר שני


הדרכה מקצועית

עשרות שנים של הדרכת מטפלים באומנויות במסגרות שונות:
דוד ילין ירושלים במגמת מוסיקה וביבליותרפיה
מכללת קריית אונו במגמת מוסיקה
מערכת החינוך מחוז ירושלים מדריכה של מטפלים באומנויות



איגודים מקצועיים

יהת יצירה הבעה ותרפיה







פנה עכשיו ל יעל ברנט



















התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.

השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר.

כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©



נגישות