<<חזור לחיפוש



אילה אליס עובדיה


אילה אליס עובדיה

פסיכולוגית קלינית


בעלת ניסיון רחב בטיפול במבוגרים הסובלים מהפרעות חרדה ודיכאון, דיספוריה מגדרית (טרנסג'נדרים), נטיה מינית, קשיים בקשרים בין-אישיים, קשיים בויסות רגשי, משברי חיים והפרעות נפשיות קשות.


תחומי התמחות:
בריאות הנפש,חרדה ופוביה,דיכאון, טרנסג'נדרים, בעיות משפחתיות וזוגיות, אבל ואובדן, פוסט טראומה,התמודדות עם משברי חיים


צור קשר עם אילה אליס עובדיה



אני חושבת שהיום, יותר מתמיד, מתעוררת אצל המון אנשים השאלה – האם אני רוצה ללכת לטיפול? ואם כן, לאיזה טיפול? בטיפול פסיכותרפי, סוג הטיפול בו אני מתמחה, המטפל והמטופל מנסים ביחד להבין תחושות, מחשבות והתנהגויות שמלוות את חייו של המטופל. טיפול מניע תהליכים נפשיים ומאפשר, לדעתי, יותר מכל, להרחיב את חופש הבחירה של מי שנמצא בטיפול. אני מאמינה שהתהליך הטיפולי יכול לאפשר חיים יצירתיים יותר ומשוחררים מעט יותר מתחושות מעיקות כגון, אשמה, חרטה, חרדה ודיכאון.
החיים העמוסים שלנו, לא משאירים לנו כמעט מקום להבין מה מניע אותנו, מה משפיע עלינו, מה חשוב לנו. טיפול מהווה מרחב לחשיבה. חשיבה על עצמנו, על אחרים משמעותיים ועל היחסים עמם. לכן חשוב לי מרחב בין-אישי פתוח אשר יכול לאפשר פתיחות לתחושות, רגשות ומחשבות.
בשנות עבודתי בבריאות הנפש צברתי ניסיון מגוון ורחב בטיפול בהפרעות חרדה ודיכאון, קשיים ביצירת קשר ובקיום קשרים אינטימיים, פרידה, תהליכי אבל, ויסות רגשי, משברי חיים, טראומה והפרעות נפשיות נוספות.
במסגרת עבודתי במחלקת פלסטיקה בבית החולים שיבא, תל השומר, אני מלווה אנשים טרנסג'נדרים בתהליך אותו הם עוברים, כמו גם מלווה מטופלים ואת משפחותיהם בהתמודדות לאחר ניתוחים פלסטיים מורכבים כגון כריתת שד ושחזור שד, פציעות וכוויות.


* לימודים בתכנית לפסיכותרפיה של מרכז ויניקוט.
*M.A בפסיכולוגיה קלינית, המכללה האקדמית תל-אביב יפו.
*B.A במדעי ההתנהגות, המכללה האקדמית תל-אביב יפו.
*מנחת קבוצות, בית הספר לעבודה סוציאלית, לימודי המשך, אוניברסיטת תל אביב.

ניסיון מקצועי:
* ניסיון מגוון ורחב בטיפול בחרדה ודיכאון, ויסות רגשי, משברי חיים, קשיים בקשרים בין-אישיים, טראומה והפרעות נפשיות נוספות.
* ליווי אנשים טרנסג'נדרים בתהליך השינוי.
* ליווי מטופלים ומשפחותיהם בהתמודדות לאחר ניתוחים פלסטיים מורכבים.
* ניהול מועדון חברתי לנפגעי נפש של עמותת "אנוש", כולל הדרכת המתנדבים.
* עבודה עם הורים ועם בית הספר.
* אבחונים פסיכודיאגנוסטיים - אבחון יכול לעזור למטופל להבין את עולמו הרגשי טוב יותר, ובמה הוא צריך יותר עזרה. במקרים מורכבים יותר, אבחון יכול לעזור להבין ממה נובע הקושי וכיצד ניתן לעזור למטופל.

<<חזור לחיפוש