חזרה לדף מאמרים   

א | א | א | א | (שנה גודל אות)


אנשי מקצוע רלוונטים לתחום

תמר פלת-אינדקס מטפלים מומלצים

תמר פלת

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: חרדה ודיכאון, דימוי עצמי נמוך, קשיים בינאישיים, קשיים בזוגיות, משברי חיים, אבל ואובדן, שחרור ממצבי 'תקיעות' בחיים, התפתחות אישית.
אזור בארץ: אשקלון
שפה: עברית

פסיכולוגית קלינית. מטפלת במבוגרים ובבני נוער בקליניקה פרטית באשקלון. מאמינה בטיפול כמרחב בטוח ומקבל המאפשר הזדמנות לצמיחה ולהתפתחות אישית.

שגית עשרי-אינדקס מטפלים מומלצים

שגית עשרי

שגית עשרי- פסיכותרפיסטית, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת M.S.W

התמחות: פסיכותרפיה למבוגרים ולמתבגרים, טיפול זוגי ומשפחתי סביב משברים אישיים ומשפחתיים, יעוץ והדרכת הורים
אזור בארץ: מרכז,כפר סבא
שפה: עברית

מומחיות וניסיון קליני רב שנים בטיפול אישי, זוגי ומשפחתי. משלבת גישות מקצועיות בהתאם לצורך. מניסיוני,טיפול טוב מאפשר תנועה ושינוי לעבר חיים עם משמעות ותשוקה.

דר עדן וייס שדה-אינדקס מטפלים מומלצים

ד"ר עדן וייס שדה

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

התמחות: בעיות משפחתיות וזוגיות,הדרכת הורים,התמודדות עם משברי חיים,טיפול במתבגרים , מתאמת הורית, בעיות במיניות וזהות מינית
אזור בארץ: בקעת אונו, פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, טיפול אונליין
שפה: עברית

הטיפול מיועד ליחידים, זוגות, הורים למתבגרים אשר מרגישים קשיים בשלב בחיים בו הם נמצאים. כמו כן , אני עוסקת במקרים של זוגות המצויים בהליך גירושים וזקוקים לתיאום הורי או ניכור הורי.

גלית הראל-אינדקס מטפלים מומלצים

גלית הראל

עובדת סוציאלית קלינית, מומחית לטיפול בטראומה

התמחות: משברי חיים, חרדה, דיכאון, אבל ואובדן, שכול, דימוי עצמי, ביטחון עצמי, זהות מינית, פוסט טראומה, פגיעה מינית, קשיים במערכות יחסים/במיניות, טיפול זוגי, הדרכת הורים.
אזור בארץ: ירושלים, אזור מבשרת, טיפול אונליין
שפה: עברית, אנגלית

מלווה כ 20 שנה נשים, גברים, להטב''ק, זוגות, והורים בהתמודדות עם משברי החיים. מומחית בעבודה עם נשים במעגלי החיים, הפרעות חרדה וטראומות. עובדת עם מגוון עשיר של גישות וכלים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

רגרסיה בגיל השלישי

רגרסיה בגיל השלישי צוות אתר על הספה

איכות חיים


אני באה לבקר אותה ומרגישה שאני לא מכירה את האישה הזו, שהיא כאילו אמא שלי, אבל גם ממש לא. סיגל, שאביה נפטר לפני שנתיים, מתארת את הביקורים אצל אמא המזדקנת. אמא שלי היתה עד לא מזמן סופרוומן. עשתה הכל לבד והיתה חדה כמו סכין. עכשיו היא נזקקת לעזרה בכל תחום. זה סיוט, גם בשבילי ובעיקר בשבילה


על הקשר בין דיכאון למיניות

על הקשר בין דיכאון למיניות צוות על הספה

דיכאון, זוגיות ומשפחה, טיפול פסיכולוגי, איכות חיים


בתקופה הנוכחית, שבה נדמה כאילו האנושות כולה נמצאת בדכדוך ובחוסר אנרגיה כתוצאה ממשבר הקורונה והסגרים המתמשכים, חשוב לנו במיוחד לשפוך אור על מושג הדיכאון ולדבר על אחת ההשפעות הפחות מדוברות שלו – פגיעה בחשק ובתפקוד המיני.


מהו טיפול דינמי?

מהו טיפול דינמי? צוות על הספה

טיפול פסיכולוגי


טיפול דינמי, הידוע גם כטיפול פסיכודינמי הוא שם כולל למספר גישות טיפוליות המבוססות על התיאוריה הפסיכואנליטית של פרויד ונגזרות ממנה. הגישות הללו עושות שימוש במנגנונים פסיכולוגים שונים – למשל חלומות, זיכרונות, אסוציאציות וקשרים בין-אישיים, כולל הקשר בין המטפל למטופל.


התנגדות לשינוי- מדוע אנחנו לא אוהבים שינויים?

התנגדות לשינוי- מדוע אנחנו לא אוהבים שינויים? הילה שבורון

חרדה, איכות חיים, משברי חיים


בני אדם נוטים מטבעם לשאוף לאיזונים ומרגע שהושג איזון או לפחות תחושה של איזון, קיימת נטייה טבעית להימנע משינויים המפרים איזון זה ולכן התנגדות לשינוי הוא דפוס כה שכיח בקרב בני אדם.












התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.

השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר.

כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©



נגישות