חזרה לדף מאמרים   

א | א | א | א | (שנה גודל אות)


אנשי מקצוע רלוונטים לתחום

לימור רז-אינדקס מטפלים מומלצים

לימור רז

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת.

התמחות: מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, בעלת ניסיון רב בעבודה עם זוגות, משפחות ויחידים. משלבת בין גישות מגוונות בהתאם לצרכי המטופל.
אזור בארץ: מרכז,הוד השרון, שומרון
שפה: עברית

מומחיות וניסיון קליני רב שנים בטיפול אישי, זוגי ומשפחתי. משלבת גישות מקצועיות בהתאם לצורך. ועבודה על יחסים. מניסיוני,טיפול טוב מאפשר תנועה ושינוי לעבר חיים עם משמעות ותשוקה.

יונתן גבע-אינדקס מטפלים מומלצים

יונתן גבע

פסיכולוג קליני מומחה

התמחות: התמודדות רב דורית במשפחה, זוגיות והדרכת הורים. משברים בשלבי מעבר בחיים (סוף גיל ההתבגרות, משבר "אמצע החיים", פרידות וגירושים, פרישה לגמלאות, יציאת אחרון הילדים מהבית וכד'), טיפול בטראומה, אבל ואובדן, תחושת חוסר אונים, דיכאון וחרדה.
אזור בארץ: ירושלים,אונליין
שפה: עברית, אנגלית

פסיכולוג קליני מומחה ובעל ניסיון רב בטיפול אינדיווידואלי וזוגי, הדרכת הורים, טיפול בגיל השלישי ועוד. משלב גישות פסיכולוגיות קלאסיות וחדשניות בהתאם לצרכי המטופלים והעדפותיהם.

מורן סורס-אינדקס מטפלים מומלצים

מורן סורס

מטפלת דינמית ממוקדת ומטפלת CBT

התמחות: פוסט טראומה, חרדה ודכאון, אבל ואובדן, התמכרויות, מחלות כרוניות, מחלות סופניות, בריאות הנפש, התמודדות עם משברי החיים.
אזור בארץ: שרון,נתניה ורעננה
שפה: עברית,אנגלית

לאורך השנים ליוויתי מטופלים שהתמודדו עם מצבי משבר בחייהם, קשיים רגשיים, חרדות, טראומות, קשיים במסגרת המשפחה וקונפליקטים מסוגים שונים.

רותם שגיא-אינדקס מטפלים מומלצים

רותם שגיא

עובדת סוציאלית MSW ומתמחה בפסיכותרפיה

התמחות: ילדים, מתבגרים, הדרכת הורים. התמודדות עם משברי חיים, גירושים, חרדות, קשיים חברתיים, הפרעות קשב וריכוז, קשיי ויסות, בעיות בדימוי הגוף ובביטחון העצמי
אזור בארץ: שרון,רעננה,כפר סבא,הוד השרון
שפה: עברית

עובדת סוציאלית MSW ומתמחה בפסיכותרפיה. עובדת בגישה דינאמית ומשלבת גישות טיפול נוספות בהתאם לצורכי המטופל. בעיני קשר טיפולי מתבסס על אמון, כבוד, כוחות המטופל ויצירת מרחב בטוח לשינוי

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

הבידוד

הבידוד עמותת רקפת

חרדה, התפתחות הילד, טיפול פסיכולוגי


הבידוד – בין אם הוא נדרש מאיתנו כאמצעי בטיחות ומניעה להתפשטות הקורונה, ובין אם הוא "בחירה" הנובעת מאופי ומצב חברתי של הילד, עלול גרור גם בדידות קשה.


משבר אמצע חיים והאם טיפול יכול לעזור?

משבר אמצע חיים והאם טיפול יכול לעזור? איילת שקד שילוני, עובדת סוציאלית קלינית (MSW)

דיכאון, טיפול פסיכולוגי


עבור רובינו אותו "אמצע החיים" מוגדר כזמן שבו מערכות יחסים ותפקידים במשפחה משתנים. לפעמים מדובר בהתחלה של דאגה וטיפול בהורים מתבגרים, במקרים מסוימים חווים התחלת התרוקנות של הקן המשפחתי בזמן שהילדים יוצאים לעצמאותם ומשאירים חלל ריק שלא ברור איך ימולא.


איך לדבר עם ילדים על אירועים מורכבים ואקטואליה?

איך לדבר עם ילדים על אירועים מורכבים ואקטואליה? צוות אתר על הספה

מתבגרים, התפתחות הילד, זוגיות ומשפחה, טראומה, אבל ואובדן


במציאות הישראלית בה לעיתים כה קרובות קורים אסונות, חשוב שנדע לתווך לילדים את התכנים המציפים את התקשורת. מכיוון שהתקשורת נעשתה כל כך פולשנית, אנחנו כבר לא יכולים להגן עליהם מלדעת מה קורה


כמה עולה טיפול פסיכולוגי?

כמה עולה טיפול פסיכולוגי? צוות על הספה

טיפול פסיכולוגי, איכות חיים


בגלל אינטנסיביות המפגש הנוצר בין בני האדם המעורבים בטיפול, ובשל האינטימיות שאמורה להירקם בתוך מערכת יחסים זו בכדי שהטיפל יעבוד, גם המטפל הטוב והמנוסה ביותר לא תמיד יתאים לכל אחד












התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.

השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר.

כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©



נגישות