חזרה לדף מאמרים   

א | א | א | א | (שנה גודל אות)


אנשי מקצוע רלוונטים לתחום

יעל דר-אינדקס מטפלים מומלצים

יעל דר

פסיכולוגית מומחית, פסיכותרפיה אישית וזוגית, הדרכת הורים, מטפלת CBT

התמחות: טיפול פרטני וזוגי. התמודדות עם חרדה, סטרס, דיכאון ומצבי משבר, קשיים בזוגיות, התמודדות עם לחץ מתמשך, מצבי תקיעות בזוגיות, משמעות ומימוש עצמי, קריירה ומימוש פוטנציאל.
אזור בארץ: פתח תקווה,בקעת אונו, אפשרות למפגש מקוון בזום/סקייפ
שפה: עברית, אנגלית

פסיכולוגית מומחית בטיפול פרטני וזוגי. טיפול במצבי חיים כמו טראומה, חרדה סטרס ו דיכאון סיוע בהבנה וקבלת כלים לתקשורת בינאישית מיטבית שתסייע להתמודד עם קשיים באופן שיקדם אותנו.

ריוי אבני-אינדקס מטפלים מומלצים

ריוי אבני

פסיכולוגית שיקומית מומחית

התמחות: בדידות, משברי חיים, דיכאון, חרדות, קשיים במערכות יחסים, טראומה, פציעות פיזיות, אבל ואובדן, פסיכדליה והרחבת תודעה.
אזור בארץ: קליניקה בפרדס חנה כרכור
שפה: עברית

מתי מתאים לפנות? אם חווים משבר בחיים, בדידות, קשיים אישיים ובינאישיים, רצון להכיר עצמך יותר, או להגדיר קודם את הקושי והמטרה. בעלת ניסיון וידע בתחום חומרים מרחיבי תודעה (פסיכדליה).

אורי קרטגינר-אינדקס מטפלים מומלצים

אורי קרטגינר

פסיכולוג מתמחה בפסיכולוגיה קלינית

התמחות: חרדה ופוביה, דיכאון, התמודדות עם משברי חיים, אבל ואובדן, קשיים ביחסים, פוסט טראומה, בעיות שינה, בעיות זוגיות, זהות מינית
אזור בארץ: חיפה, מרכז הכרמל, אזור הקריות, מטפל אונליין
שפה: עברית

טיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים. טיפול במשברים, קשיים בזוגיות, מעבר בין שלבי החיים. טיפול בחרדות, דיכאון, קשיים בדימוי עצמי ותחושת תקיעות בחיים

שרית אילון-אינדקס מטפלים מומלצים

שרית אילון

מטפלת LiCBT

התמחות: חרדות למיניהן, חרדת בריאות, חרדת בחינות, חרדה חברתית, פוביות, דיכאון קל עד בינוני, דימוי עצמי, ערך עצמי, דחיינות, התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: רחובות,נס ציונה, ראשון לציון ואזור השפלה
שפה: עברית

אני מאמינה שהכוח לשנות את המחשבה בידינו. אימון לחשיבה אחרת מאפשר לחיות חיים שלווים ובטוחים יותר. במהלך הטיפול נלמד איך לחשוב אחרת ותקבלו כלים שתוכלו להשתמש בהם עצמאית בהמשך הדרך.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

הבידוד

הבידוד עמותת רקפת

חרדה, התפתחות הילד, טיפול פסיכולוגי


הבידוד – בין אם הוא נדרש מאיתנו כאמצעי בטיחות ומניעה להתפשטות הקורונה, ובין אם הוא "בחירה" הנובעת מאופי ומצב חברתי של הילד, עלול גרור גם בדידות קשה.


על פחד מכישלון ולמה הוא גורם לנו להיכשל

על פחד מכישלון ולמה הוא גורם לנו להיכשל צוות על הספה

חרדה, טיפול פסיכולוגי


פחד מכישלון (אתלופוביה, שמשמעה הפחד מלהיות בלתי מושלם) היא הפרעת חרדה מוכרת, הגורמת לאדם לחוש שהוא בדרך כלל שוגה וכי אין בו את היכולת להצליח במשימות או במטרות שלקח על עצמו.


טיפול נפשי לבעיות גופניות

טיפול נפשי לבעיות גופניות

דיכאון, חרדה, טיפול פסיכולוגי, איכות חיים


ברוב המקרים בהם הועלתה בפני האופציה לפנות לרפואה האלטרנטיבית, עניתי בנימוס שאחשוב על זה ובתוך תוכי גיחכתי בחוסר סבלנות. אבל מסביבי אנשים לא רוחניים המליצו והתפעלו מנפלאות התרופות הטבעיות...אז יום אחד החלטתי לנסות.


התמודדות עם חרדות לקראת לידה

התמודדות עם חרדות לקראת לידה הדר נולמן, פסיכותרפיסטית

חרדה, זוגיות ומשפחה


אימהות יקרות, חרדות לקראת לידה הוא נושא שמדבר אל רובינו. כל אחת מאיתנו חווה זאת באופן כזה או אחר. יש לנו מחשבות מדאיגות ודמיונות קשים שתוקפים אותנו בלילה ולעיתים גם במשך כל שעות היום. אנחנו מרגישות פחד ומתח, שעלול לשתק אותנו ולעורר תחושות פיזיות בלתי נסבלות












התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.

השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר.

כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©



נגישות