חזרה לדף מאמרים   

א | א | א | א | (שנה גודל אות)


אנשי מקצוע רלוונטים לתחום

בעז גסטהלטר-אינדקס מטפלים מומלצים

בעז גסטהלטר

פסיכולוג קליני מדריך ויועץ ארגוני

התמחות: טיפול פסיכולוגי במבוגרים, טיפול בילדים ומתבגרים, הדרכת הורים, אבחונים פסיכודיאגנוסטיים, הדרכת מטפלים, טיפול קבוצתי, יעוץ ארגוני, אבחונים לפונדקאות
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן,מרכז
שפה: עברית,אנגלית

פסיכולוג קליני מדריך, בעל נסיון מקצועי רב בעבודה עם מבוגרים, ילדים ומתבגרים המתמודדים עם סוגיות בתחום הרגשי והבינאישי, עבודה עם צוותים וקבוצות, אבחונים פסיכודיאגנוסטיים

ליאת בוקאי-אינדקס מטפלים מומלצים

ליאת בוקאי

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ומדריכה מוסמכת

התמחות: טיפול אישי, זוגי ומשפחתי במשברי חיים, שאלות וקושי לפני נישואין, קשיים בזוגיות ובנישואין, גירושים, זוגיות בפרק ב'.
אזור בארץ: שרון,כפר סבא, רעננה, הוד''ש
שפה: עברית

בעלת ניסיון רב בטיפול אישי, זוגי ומשפחתי בהתמודדות עם משברי חיים. הטיפול משלב הבנה דינאמית לצד ראיה מערכתית וכלים מעשיים במטרה לאפשר לאדם ולזוג להבין יותר ולהביא להקלה ושינויי .

עפר סיבוני-אינדקס מטפלים מומלצים

עפר סיבוני

פסיכולוג קליני בהתמחות

התמחות: הפרעות שינה, העצמה אישית ודימוי עצמי, קבלת החלטות, פירוש חלומות, הדרכת הורים, חרדה ודיכאון, אבל ושכול, פוסט טראומה, התמודדות וליווי במצבי משבר וטראומות.
אזור בארץ: רעננה, כפר סבא, הוד השרון, הרצליה, אזור השרון
שפה: עברית

פסיכולוג קליני בהתמחות. מטפל במתבגרים ומבוגרים. מאמין שאפשר לשנות ולחיות חיים חופשיים יותר, תוך סיוע בהתמודדות עם המורכבות היום-יומית וגם עם הקשיים העמוקים שאנו נושאים שנים רבות.

ליאור זהר-אינדקס מטפלים מומלצים

ליאור זהר

פסיכולוג חינוכי

התמחות: טיפול בילדים ונוער עם מגוון קשיים: חברתיים, פחדים וחרדות, מצב רוח ירוד ודיכאון, לקויות למידה, הפרעת קשב וריכוז, משברי חיים. כמו כן, עוסק בהדרכת הורים.
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן
שפה: עברית

המטרה שלי בטיפול היא לייצר שינוי אמיתי והטבה באיכות חייו של הילד או הנער. בטיפול אני מתמסר לכל מטופל ומוביל אותו ואת משפחתו אל עבר השינוי המיוחל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מתי עדיף ללכת לטיפול קבוצתי?

מתי עדיף ללכת לטיפול קבוצתי? צוות על הספה

טיפול פסיכולוגי, איכות חיים, משברי חיים


רוב האנשים חושבים ששירות או טיפול הניתנים באופן פרטי, תמיד יהיו עדיפים ומותאמים יותר מאשר מענה קבוצתי. שבחלק מהמקרים בתחום הטיפול, לקבוצה יש יתרונות מובהקים והיא עשויה להוות חלק אינטגרלי מהטיפול ולשפר דרמטית את הסיכוי להשיג את המטרות.


ביחד. השילוב בין טיפול פרטני וקבוצתי להתמודדות עם חרדה חברתית.

ביחד. השילוב בין טיפול פרטני וקבוצתי להתמודדות עם חרדה חברתית. אליה אביקסיס, מנחה בעמותת רקפת ומתמחה בפסיכולוגיה שיקומית M.A.

טיפול פסיכולוגי, איכות חיים, משברי חיים


את השינוי הנפשי שמתרחש במרחב הטיפול הפסיכולוגי, קשה לשייך לגורם אחד מובהק. לא תמיד ברור מהו אותו דבר מדויק ומה האופן שבו הוא גורם לשינוי. השחקנים הראשיים בדיון על שינוי הם...


חופשה בחול עם הילדים – טיפים חשובים לדרך!

חופשה בחול עם הילדים – טיפים חשובים לדרך! צוות על הספה

איכות חיים, חגים


חופשת הקיץ הארוכה היא הזדמנות מצוינת לנסיעה משפחתית, כך שלעיתים נדמה שאף אחד לא נשאר בארץ.... כאשר מתכננים חופשה משפחתית עם הילדים בחו"ל, חשוב לחשוב מראש ולתכנן את החופשה כדי שגם עבור ההורים זו תהיה חופשה והחוויה המשפחתית תהיה טובה עם טעם של עוד...


איך משפיעות הרשתות החברתיות על בריאות הנפש?

איך משפיעות הרשתות החברתיות על בריאות הנפש? צוות על הספה

טיפול פסיכולוגי, איכות חיים


רבות נכתב על האופן בו משפיע השימוש ברשתות החברתיות על שעות הפנאי של אנשים, על הדרך בה הם מתקשרים זה עם זה ועל בריאותם הפיזית, אך במאמר זה נתמקד בהשפעות הרגשיות של הרשתות הללו וננסה לענות על השאלה איך משפיעות הרשתות החברתיות על בריאות הנפש?












התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.

השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר.

כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©



נגישות