<<חזור לחיפוש



אסף כהן


אסף כהן

פסיכולוג קליני ומטפל זוגי


מטפל במבוגרים ונוער בגישה המשלבת טיפול דינמי וכלים קוגניטיביים-התנהגותיים, בהתאם לצרכי המטופל


תחומי התמחות:
מבוגרים ונוער, דיכאון, חרדה, דריאליזציה, טראומה, קשיים בינאישיים, טיפול זוגי, זהות מינית, פיתוח מנהלים


צור קשר עם אסף כהן



שמי אסף כהן, פסיכולוג קליני מומחה. אני מטפל ביחידים ובזוגות בקליניקות בגבעתיים ובבאר שבע.

אני עובד עם מבוגרים ובני נוער הסובלים מדיכאון, חרדה, דריאליזציה, טראומה, וקשיים בינאישיים, עם זוגות המתמודדים עם אתגרים שונים ועם מנהלים המבקשים לפתח את כישורי הניהול והאינטראקציה הבינאישית.

שיטת הטיפול העיקרית שלי היא הגישה הדינמית ואני נוהג לשלב כלים קוגניטיביים (ׂCBTׂׂׂ) וטכניקות ממוקדות-תחושה גופנית, בהתאם לצרכים העולים בטיפול.

מהו טיפול ?

טיפול פסיכולוגי הנו מפגש אישי, בו מתקיים שיח מילולי ולא-מילולי בין שני אנשים, שיח המתמקד בעולמו של המטופל. הטיפול הוא מקום להכיר ולבחון לעומק את הרגשות, המחשבות וההתנהגות שלנו, בסביבה בטוחה. במסגרת הטיפול, המטפל מתמקד במספר רבדים הקיימים בשיחה, ומסייע למטופל לבוא במגע עם החלקים השונים הקיימים בו. מטרת הטיפול אינה להרגיע או "לנרמל" את הבעיה, אלא לחוות ביחד את הכאב והקושי, ולהגיע למצב של צמיחה נפשית.

מה משמעותי לטיפול מוצלח?

לכל אדם צרכים שונים, אך ביטחון ואמון בקשר הטיפולי הם הבסיס. הקשר הטיפולי הוא מקום בטוח ומוגן יחסית, בו אנו יכולים לגעת באופן עדין ומקבל ברגשות לא קלים ולהתחיל לשחרר את השפעתם החזקה עלינו. טיפול הוא תהליך הדרגתי. יש בו חוויות של התקדמות אך גם של נסיגה. כמו כל תהליך של צמיחה הוא מכיל בתוכו רגעים של שמחה ושחרור אך גם של תסכול. קבלה של הקשיים השונים המתעוררים בדרך היא חלק משמעותי בהצלחת הטיפול.


ניסיון מקצועי

פסיכולוג במשפחתוני 'הכפר הירוק' - טיפול בילדים ובני נוער, הדרכת צוות טיפולי.
פסיכולוג במחלקה סגורה, מרכז רפואי ע"ש יהודה אברבנאל.
פסיכולוג בשירותי היעוץ לסטודנטים, אוניברסיטת בן גוריון.
פסיכולוג בי"ס יסודי וגני ילדים, שירות פסיכולוגי חינוכי, גני תקווה
פסיכולוג במרפאת מבוגרים, ביה"ח איכילוב.

הכשרה קלינית

פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר.מ 27-3804)
הכשרה בטיפול במבוגרים, זוגות, בני נוער, ילדים והדרכת הורים.
הכשרה בטיפול ארוך-טווח ובטיפול קצר, ממוקד בזמן.
התמחות בגישה הפסיכודינמית והקוגניטיבית-התנהגותית.

<<חזור לחיפוש